Konfirmander

Hvornår foregår konfirmationen?​

Lørdag 3. maj 2025: Søndermarkskolen (undtaget FCK-elever), Johannesskolen (B, C, E) samt andre skoler

Lørdag 10. maj 2025: Søndermarksskolen (FCK-elever), Tre Falke Skole

Hvornår skal jeg gå til undervisning?

Før man bliver konfirmeret, skal man gå til konfirmationsforberedelse, som på Frederiksberg foregår i 8. klasse. Undervisningen i Flintholm Kirke fordeler sig sådan:

• Præsterne Annette og  Amanda underviser eleverne fra Johannesskolen tirsdage kl. 15.00-16.30 samt enkelte aftener og weekender.
    • Præst Fredetik underviser eleverne fra Søndermarksskolen tirsdage kl. 14:00-15:30 samt enkelte aftener og weekender.
    • Præst Peter underviser i moduler på udvlagte tirsdagsaftener og weekenddage.
    • Herudover er gudstjenester, hvor alle konfirmanderne skal deltage og et par fælles arrangementer for konfirmanderne.

Hvad gør jeg hvis jeg ikke er døbt?

Er du i tvivl om hvorvidt du gerne vil konfirmeres, så kan du sagtens gå til præst alligevel og beslutte dig senere.

Du kan også godt gå til præst selvom du ikke er døbt.

Før du kan blive konfirmeret skal du være døbt:

Vi har fælles dåb af udøbte konfirmander 1. lørdag februr 2025 kl. 10.00

Har du spørgsmål, så skriv eller ring til en af præsterne.

Vi glæder os til at møde jer!

Konfirmationer i 2026

Lørdag 2. maj 2026: Søndermarkskolen (undtaget FCK-elever), Johannesskolen (B, C, E) samt andre skoler

Lørdag 9. maj 2026: Søndermarksskolen (FCK-elever), Tre Falke Skole

Efter Store bededag blev afskaffet ligger konfirmationerne i Flintholm Kirke 1. og 2. weekend i maj